Mafia dla psa

„Ryśka z Klanu” przedstawiać nie trzeba.  Tym razem w nowej, nieoczywistej roli – warto poświęcić 2:50 min, żeby to zobaczyć.  Twórcy spotu namawiającego do przekazywania datków na rzecz fundacji „Przytul Psa”, firma Timecode, postawili na prostotę i łamanie stereotypów. Cały spot zbudowany jest w opozycji do „standardowych” kampanii społecznych, neguje ich banalność, sztampowość i patetyczny ton: Kampanie społeczne to gów**. Czerstwo zrealizowane i ten głos – „I ty możesz pomóc”. Nie wiadomo kur** o co chodzi, a przekaz powinien być prosty jak aparycja przeciętnego chama za Śląska – mówi „Rysiek”.
Twórcy „Mafii” nie chcieli realizować kolejnego wyciskacza łez, wychodząc z założenia, że to wszystko już było. Zamiast tego postawili na przekaz niestandardowy, z dystansem i poczuciem humoru. Opłaciło się. „Mafia dla psa” zebrała 102 000 złotych i ma naswoim koncie ponad 1,6 mln wyświetleń na Youtube.

Twórcy filmu przygotowali infografikę, na której pokazali z przymrużeniem oka, jakie były koszty przedsięwzięcia i jego efekty.

Szczytny cel i bezbłędna realizacja. Popieramy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *